Graafinen Suunnittelu
luovaa - mieleenpainuvaa - viestintää
Luovaa
Mieleenpainuvaa
Viestintää
Erottuuko brändisi muista kilpailijoista? Tuntuuko brändisi viestintä hajanaiselta? Mikä on teidän wow - efekti? Entä onko logosi tai visuaalinen ilme ajan tasalla?
Jos jokin näistä on jäänyt vain ajatuksen tasolle niin nyt on vihdoin aika saada ajatus toteutukseen!
Laadukkaasti suunnitellut visuaaliset elementit vahvistavat brändiäsi, tekevät siitä mieleenpainuvan ja auttavat välittämään viestisi selkeästi ja vaikuttavasti.
Graafisen suunnittelun ohjenuorat
Graafinen suunnittelu ei ole vain kuvia ja värejä, se on tehokas työkalu viestinnässä. Suunnittelun tulee olla selkeää ja helposti lähestyttävää, jolloin keskitytään vain olennaiseen viestintään. Graafisen suunnittelun tulee heijastaa brändin identiteettiä ja olla yhdenmukaista kaikissa materiaaleissa.
​
Fontit, väripaletit, logot ja muut visuaaliset elementit valitaan huolellisesti, jotta ne vahvistavat brändin kertomaa viestiä ja luovat tunnistettavan, johdonmukaisen kokonaisuuden. Yhdenmukaisuus edistää brändin tunnettuutta ja luotettavuutta.
​
Graafisen suunnittelun tulee resonoida loppukäyttäjien tarpeiden ja odotusten kanssa. Kohdeyleisön käyttäytymismallit ja mieltymykset ohjaavat visuaalisen viestinnän suuntaa.
​